Vrácení objednávky a reklamace
SBĚRNÁ ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE:
Ondřej Ruhsam
+420 720 351 552
info@minuteka.cz
Tylova 41
Plzeň
PSČ 301 00
Vybranému přepravci vždy předejte výše uvedené telefonní číslo a e-mailovou adresu. Následně nás prosím e-mailem informujte o tom, že nám zasíláte zboží. Pokud tak neučiníte, nemáme se jak dozvědět, že nám byl odeslán balík!
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jako kupující máte možnost nám Vaší objednávku vrátit nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží. Zásilku zabalte a odešlete včetně na níže uvedenou adresu. Doporučujeme zásilku pojistit proti odcizení a poškození při přepravě. Upozorňujeme, že náklady na vrácení nechtěného zboží neproplácíme. Po převzetí a zkontrolování vráceného zboží Vám budou peníze vráceny na Váš účet.
Pokud se rozhodnete Vaší objednávku vrátit, důrazně Vás žádáme, aby vracené zboží bylo v nepoškozeném originálním obalu, ve kterém bylo dodáno, včetně veškerého příslušenství, ať už dárků, obalů, krytů, hadříků, ochranných prvků nebo pouzder. V případě ztráty nebo poškození tohoto příslušenství a originálních obalů se zboží stává dále neprodejným. Vrácená částka tak může být snížena o hodnotu těchto položek, v krajních případech Vám může být vrácení zamítnuto.
V případě, že zboží bude jevit jakékoliv známky používání nebo poškození, vrácení bude zamítnuto, a produkt Vám bude zaslán zpátky na adresu na Vaše náklady. Po převzetí zásilky určené k vrácení toto vždy důsledně kontrolujeme.
Upozorňujeme, že produkty, které byly grávírovány nebo jinak upraveny nelze vrátit! Kompletní informace o vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.
JAK POSTUPOVAT?
V případě, že se rozhodnete objednaný model vrátit, přiložte kopii faktury, a objednávku včetně veškerého dodaného příslušenství zabalte tak, aby při přepravě nebyla poškozena. Doporučujeme Vám zásilku pojistit proti poškození a odcizení při přepravě. Náklady na vrácení a dopravu k nám neproplácíme, a zásilky odeslané na dobírku nepřebíráme! Výběr dopravce je na Vás, pouze prosím přiložte naše telefonní číslo.
Ke stažení - Formulář pro vrácení zboží
REKLAMACE
V případě, že se Vám na zboží projeví závada, která nevznikla běžným používáním nebo nevhodným použitím produktu, máte ze zákona nárok na uplatnění reklamace v dvouleté záruční lhůtě. Na některé naše modely nabízíme i záruku delší, než je zákonem stanovená. Pokud je k modelu nabízena prodloužená záruka, je toto vždy uvedeno mezi parametry konkrétního produktu.
Jako zákazník máte vždy povinnost si zboží při převzetí od dopravce zkontrolovat, zda nebylo při přepravě poškozeno. Pokud jste obdrželi poškozené zboží, neprodleně nás prosím kontaktujte.
Upozorňujeme, že reklamace typu opotřebení řemínků, vybitá baterie nebo utopené hodinky nejsou předmětem záruční opravy! Kompletní reklamační podmínky naleznete v našich obchodních podmínkách.
V případě, že na hodinkách máte problém s baterií, nabízíme Vám výměnu zdarma do 6 měsíců od zakoupení. U hodinek na baterii se jedná o nejčastější příčinu reklamace, kterou obvykle zvládáme vyřešit do 1 týdne.
JAK POSTUPOVAT?
V případě, že se na Vašem produktu projevila závada, přiložte kopii faktury, a objednávku včetně příslušenství zabalte tak, aby při přepravě nebyla poškozena. Doporučujeme Vám zásilku pojistit proti poškození a odcizení při přepravě. Náklady na dopravu k nám neproplácíme, a zásilky odeslané na dobírku nepřebíráme! Výběr dopravce je na Vás, pouze prosím přiložte naše telefonní číslo. V případě zamítnuté reklamace nehradíme poštovné zpět k zákazníkovi.
Ke stažení - Formulář pro reklamace
ZAJÍMÁ VÁS NĚCO? NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTATKOVAT!
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na emailové adrese info@minuteka.cz, nebo na telefonním čísle +420 720 351 552.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.